El 2021 del Museu Nacional

El 2021 ha estat encara un any marcat per la pandèmia de la covid-19. Tot i així, hem treballat amb el convenciment que el museu fos un espai de trobada amb l’art i amb els altres, una experiència col·lectiva que ofereixi gaudi, seguretat, reflexió, debat i diàleg, en moments de tanta complexitat. Per això, hem volgut apostar per la presencialitat, sempre seguint amb els protocols sanitaris, oferint també alternatives en format digital. Aquests dies, que són moment de balanç, volem començar l’any amb un resum del més destacat de l’activitat del Museu Nacional. Esperem que us agradi.

Aprofitem per agrair-vos a tots, lectors del blog, visitants del museu, participants de les activitats, usuaris del web i seguidors del museu a les xarxes socials, la vostra interacció durant aquest any.

Per un 2022 amb #MésArt i #MésCultura. Els nostres millors desitjos.

Website | + posts
Redacció museu